هترین و پرمخاطب ترین شبکه اجتماعی حرفه ای ، با محتوای کسب و کار و تجارت بی دریغ لینکدین می باشد که بزرگ ترین و قدرت مند ترین جمعیت آنلاین از متخصصان را دور هم جمع کرده ، و به ابزار مفیدی برای درامدزایی و رسیدن به شغل دلخواه مبدل شده است.و این مطلب به وضوح نشان دهنده ی اهمیت انتخاب زمان مناسب برای انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی می باشد.

لینکدین در ایران

لینکدین در میان وبسایت های محبوب بزرگسالان آمریکایی رتبه چهار را دارد و بیش از ۶۱۰ میلیون کاربر در بیش از ۲۰۰ کشور در لینکدین عضو هستند.

با وجود استقبال فراوان ایران از لینکدین ، این شبکه در اردیبهشت ۱۳۹۱ فیلتر شد .اما با توجه به آسیب وارد شده به ارتباطات متخصصان ایرانی با رقبای خود در سایر نقاط دنیا ، این سایت پس از دو هفته دوباره در دسترس کاربران قرار گرفت و سپس در ۲۵ آبان ۱۳۹۱ مجددا فیلتر ، ولی پس از مدتی به فعالیت خود ادامه داد.

هم اکنون بیشترین کاربران فعال لینکدین را ایرانیان تشکلیل داده و با رقابت فراوان در لینکدین بستر فعالیت حرفه ای خود را گسترده میکنند.و همین مسآله بیشتر و بیشتر بر نکته اهمیت زمان انتشار مطالب تاکید می کند.

ارتباط زمان با محتوا

لیندکین به طور تخصصی ارتباط ها و محتوای بین دو کسب‌‌وکار را پوشش می‌دهد. اگرچه بازاریابان می‌توانند به خریداران نیز در این شبکه دست یابند اما بهترین کارکرد لینکدین برای ارتباط بین کسب‌وکارها است.

لینک متن به آدرس

ادامه مطلب.


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها